2021 – Nový rok, nový vy a šance na lepší spánek

Chcete dodržet svá novoroční předsevzetí? Nechte spát pomoc!

Spací pomůcky pro lepší spánekKdyž jsme blízko posledního úseku roku 2020, kopání letošního chodníku nám všem poskytne zvláštní potěšení. Jaký rok! A když se díváme na příslib roku 2021, je čas začít přemýšlet o tom, jak vylepšíme cestu před námi. Ať už doufáte, že si zlepšíte své zdraví, zhubnete pár kilogramů, budete žít život méně přeplněný nebo se jen naučíte odpočívat, všechno začíná jednou věcí. Spát!

Spánek je pro naše těla jako spuštění diagnostického testu na vašem počítači nebo autě. Jakmile budou zjištěny problémy, systémy se rozběhnou k opravě poškozených tkání, výrobě život udržujících hormonů a katalogových vzpomínek z předchozího dne – to vše během spánku. Zkrácení doby spánku může zhoršit vaši schopnost racionálně reagovat na stres (fyzický, duševní a emocionální) a učení se novým dovednostem je vážně sníženo. Lidé, kteří spí méně než 6 hodin v noci, netráví dostatek času v nejhlubších fázích spánku a je u nich vyšší riziko srdečních infarktů a mozkových příhod než u těch, kteří mají hodiny alespoň 7 hodin.

Aby bylo jasno, zkrácení spánku vám může zkrátit život.

Jste připraveni na nové v novém roce? Máme pro vás tipy, jak překonat vaše předsevzetí.

Pokud je vaším cílem zhubnout – zvolte spánek místo…?

Pokud jste se snažili udržet si zdravou váhu, počítání kalorií nebo sacharidů není zdaleka tak silná strategie jako dobrý spánek. Bez dostatečného spánku je vaše tělo vyzváno, aby po jídle uvolňovalo vyšší množství inzulínu. Inzulin nekontroluje pouze hladinu cukru v krvi, ale také to, jak a kdy se ukládá tuk. Vyšší hladiny inzulínu vysílají signál do vašeho těla, aby zůstal na tuku.

Ať už chodíte do posilovny nebo děláte jógu doma, cvičení také hraje klíčovou roli při regulaci hmotnosti. Ale když jste unavení, motivace pohybovat se nosorožci. Navíc nebude fungovat ani strategie bez bolesti a zisku. Naše schopnost odolávat bolesti klesá s nedostatkem spánku. Takže ty těžké jógové pózy a spalování svalů na konci vaší sady opakování hmotnosti se cítí ještě nepříjemněji.

  • Pokud je vaším cílem zhubnout - zvolte spánek místo…?Snack (před spaním) na potravinách s tryptofanem. Tryptofan, aminokyselina nacházející se v Turecku a jehněčím masu, je dobře zdokumentovaným spánkovým super hrdinou. Turecko obsahuje méně tuku a kalorií ve srovnání s kuřecím a hovězím masem, což usnadňuje trávení, takže vaše bříško může spát. Jste připraveni na lepší návrhy svačinek před spaním?
  • Hit pauza na Netflixu. Nebojte se, ale výzkumné studie zjistily, že každé 2 hodiny strávené díváním se na televizi zvyšuje vaše riziko cukrovky, srdečních chorob a dokonce i předčasné smrti. A také to může vést k přibírání na váze – fuj! Vyzkoušejte večerní procházku, čtení knihy nebo večer s rodinnou hrou, abyste si po večeři odpočinuli, místo aby jste šlápli na Netflixu.
  • Oslavte nový rok s láskou. Pokud jde o hubnutí, studie ukázaly, že hodina sexu může spálit 150 kalorií a snížit chuť na svačinu v noci. Pokud jde o spánek, milování pomáhá uvolňovat kortizol, hormon vyvolávající stres. Rázy kortizolu zanechávají tělo uvolněnější, což může vést k lepšímu přechodu do spánku.

Pokud je vaším cílem odklonit, začněte svou ložnicí

Začátek nového roku je ideální čas na uspořádání a rekultivaci vašeho prostoru, zejména v ložnici.

Vaše ložnice je vaše nejosobnější a nejosobnější svatyně, která je určena ke spánku a další „S“ věci, které tam děláte.

Jak říká Marie Kondo, naše domovy by měly být pro osobu, kterou se stáváme, a nikoli osobu, kterou jsme kdysi byli. Ve smyslu, že si skutečně vážíte věcí, které si vážíte, musíte nejprve odhodit ty věci, které přežily svůj účel. Pokud jde o vaši ložnici, měla by to být svatyně, kde dobijete energii, omladíte ducha a ocitnete se v klidu, než sladce spadnete do hlubin říše snů. „Nepořádek není jen věcí na vaší podlaze – je to cokoli, co stojí mezi vámi a životem, který chcete žít.“

Bez ohledu na to, jak se cítíte v chaotické místnosti, pokud nepořádek vytváří stres nebo bzučí v pozadí jako otravná muška v uchu, chaos v ložnici ovlivní vaši schopnost zdravého spánku.

Pokud je vaším cílem odklonit, začněte svou ložnicíVyzkoušejte tyto 3 tipy pro odmítnutí vaší ložnice:

  • Uspořádejte s plánem. Řešte každou oblast své ložnice zvlášť. Váš šatník, dostupný úložný prostor – a to, co možná budete potřebovat pro další úložný prostor – a volné prostory ve vaší místnosti by měly být uspořádány po jednom. A s každou oblastí vaší ložnice vyčištěnou a uspořádanou, začnete se cítit lépe.
  • Vyčistěte svou ložnici. Hluboké vyčištění vaší ložnice nemusí být bolestivým cvičením, říkají odborníci na úklid. Zde jsou jejich nejskvělejší a nejčistší tipy pro vytvoření zdravé a čisté ložnice, ve které budete zbožňovat spaní: jak hluboce vyčistit svou ložnici.
  • Vytvořte postel (pokoj), ve které budete rádi spát. Když se snažíte vytvořit ideální prostředí pro spaní, existuje celá řada prvků, které by se měly řídit vašimi rozhodnutími – správná (pro vás) matrace a základ, polštáře, prostěradla a přikrývky. Stejně jako celkový design vaší ložnice – až po použití překážek na prádlo a osobních upomínek na vašem nočním stolku. Naučte se, jak vytvořit dokonalou ložnici.

Pokud je vaším cílem zbavit se stresu svého života, uhodli jste – více se vyspat

Když začíná nový rok, chceme se cítit svěží, což znamená odplavování negativních životních stresů. Stres je koneckonců neodmyslitelnou součástí našich životů – některé jsou dobré, jiné dostatečně silné na to, aby ublížily – zejména v roce 2020. Znáte druh, o kterém mluvíme. Ta těsnost, která začíná ve vašich střevech a putuje k vašim nehtům a ušním lalůčkům jako elektrický had. To vás nutí lámat si hlavu s blízkými a v některých případech vás nechává vzlykat a nedokážete se racionálně rozhodnout. Zpomalení v novém roce vylepšením harmonogramu spánku.

  • Káva + zdřímnutí = maximální spánekSnížit stres. Od rodinných krizí až po stres související s přípravami na dovolenou a přetíženými plány, stres může způsobit spánek ve vašem spánku. Naopak nedostatek spánku může zesílit i váš stres. Toxický tanec mezi nimi lze zastavit několika důvtipnými taktikami, jejichž cílem je snížit hlasitost na stres a zachovat kvalitní spánek: snížit účinky stresu.
  • Naučte se spát s úzkostí. Pokud je úzkost vaším nevítaným každodenním společníkem, špatnou zprávou je, že i když se vám podaří přikývnout, vaše úzkost je stále aktivní. Zatímco spíme, naše mysl je stále aktivní a možná zpracovává informace. Pokud si během dne nebudeme dělat čas na zpracování informací a odpočinek, může nám stres / úzkost zkomplikovat usínání nebo usínání. Vyzkoušejte tyto tipy, abyste uklidnili svou úzkostnou mysl.
  • Posilte svůj imunitní systém. Spánek je klíčovou složkou dobrého zdraví, protože hraje důležitou roli při posilování imunitního systému. Spánek, uznávaný bojovník proti chřipce, nám pomáhá bojovat proti virům a chorobám a je zásadním impulsem pro zotavení, pokud onemocníme. I když dobrý spánek není v žádném případě lékem na COVID-19, je to efektivní a přirozený posilovač imunity během každého dne, běžného života, ale zejména během krize.

Udržování novoročních cílů může být obtížné, zvláště když váš každodenní život převezme kontrolu. Ale když o tom přemýšlíte, dobrý spánek může být prospěšný pro všechno, co děláte – od zdravějšího stravování po cvičení a relaxaci. Je čas dobýt rok 2021 s novým vy!

Dobře odpočívejte a buďte připraveni jít!

Lepší spánek vede k lepšímu ránu, soustředí vaše cíle a sny na dosah. Hledáte další informace o spánku? Prohlédnout tyto příspěvky:

Scott Living přepravitelná matrace na spaní

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *