8 tipů, jak přerušit vyčerpávající cyklus deprivace spánku

Trpíte v poslední době nedostatkem spánku? Je čas najít způsob, jak relaxovat a vypnout.

Už víme, že spánek posiluje náš imunitní systém – ale co se stane, když nedostaneme osm hodin denně? Má to opačný účinek, může to oslabit náš imunitní systém, přimět vás k nemocím a zhoršit naše duševní a fyzické schopnosti.

Snadněji řečeno než uděláno – dostat osm hodin kipu denně – co s nekonečným účtem, obavy o naše zdraví, světové pandemie, změna klimatu, nepokoje…. Otázkou je, co nás nedrží v noci? S naším již zaneprázdněným životním stylem nás náhle čeká domácí školní docházka, práce z domova, platební prázdniny, není tak snadné vypnout a relaxovat.

Na tento vyčerpávající cyklus deprivace spánku však existují určité prostředky. Matrace Ely najde několik přirozených a účinných způsobů, jak porazit nedostatek spánku.

1. Vypusťte syntetické a nepřirozené materiály v ložnici

Výzkum ukazuje, že náš spánek je optimalizován, když spíme v pohodě. Syntetika jako polyester a paměťová pěna jsou však ďáblové, kteří způsobují horký noční spánek. Pokud chcete porazit deprivaci spánku, je prvním krokem vytvoření prostředí, ve kterém můžete podporovat ideální podmínky spánku.

Investujte do přírodní matrace a pořiďte si nějaké bavlněné prostěradla a ložní prádlo, které vám pomohou lépe spát.

2. Odložte telefon nebo tablet

Víme, že je až příliš lákavé procházet kanály v sociálních médiích, když ležíte v posteli. To vám ale brání ve spánku zastavením produkce melatoninu v mozku (hormon odpovědný za ospalost). Výzkum navíc ukázal, že posouvání v sociálních médiích může vyvolat reakci kortizolu v našich mozcích, což nás udržuje ve střehu a ještě více vzhůru.

3. Před spaním začněte žurnálovat

Psaní myšlenek na papír vám pomůže odvrátit mysl, abyste mohli lépe spát.

Trvalé myšlenky a starosti jsou velmi skutečným důvodem, proč vynechat spánek, a někdy je nejlepší udělat jen nepřetržitý mozkový tok na papíře. Vezměte si pero a svůj deník a doslova si zapište vše, co vás napadne. Nemusí to ani dávat smysl – je to jen způsob, jak vyprázdnit mysl. Nejlepší způsob, jak to udělat, je psát své vědomé myšlenky, dokud nezbude nic, co byste mohli napsat.

4. Cvičení zlepšuje naše spánkové návyky

Lockdown rozhodně podstatně ztížil udržení aktivní činnosti. Tělocvičny se zavřely všude kolem nás a nákup vybavení pro cvičení doma se stal téměř nemožným. Přesto můžeme pořád cvičit, které nevyžaduje vybavení, nebo můžete dělat kompromisy používáním předmětů z domova.

Cvičení skutečně zlepšilo naši náladu, zlepšuje kvalitu spánku, který dostáváme, a udržuje nás zdravou.

5. Snižte příjem kofeinu

Kofein je odpovědí na naše spánkové dopoledne – to zcela chápeme. Obzvláště my rodiče, kteří žonglujeme s milionem věcí, když vstaneme. Ale víme také, že kofein může hrát spánek s naším spánkem a rutinou, pokud neomezíme náš příjem.

Jak již bylo řečeno, budete znát svoji vlastní citlivost na kofein, abyste ji mohli přestat pít přijít pozdě odpoledne / večer. Výzkum nám také říká, že kofein může v našich tělech přetrvávat čtyři až šest hodin.

6. Pomáhá přirozené světlo

Je úžasné, co může osvětlení udělat pro spánek. Tma naznačuje našim tělům, že je čas na odpočinek, zatímco světlo nás přirozeně probudí. Přirozené světlo pomáhá regulovat náš cirkadiánní rytmus. Pomáhá našemu mozku pochopit rozdíl mezi dnem a nocí a také produkuje melatonin ve správný čas.

V denní době získáte co nejvíce přirozeného světla na rozdíl od umělého. Otevřete tyto závěsy nebo rolety, jděte na procházku nebo pracujte venku – čím více přirozeného světla získáte, tím lépe pro váš noční spánek.

7. Vyvarujte se přílišného oddávání se

Jíst nebo pít hodně před spaním může hrát spánek se spánkem. Pokud jste měli těžké jídlo hodinu před spaním, bude to pravděpodobně pravděpodobně způsobovat nepříjemné usínání a usínání. Je to proto, že jsme svému tělu nedali správný čas, který potřebuje k strávení jídla.

8. Pozvěte ve větru

Během noci mírně otevřete okno, jak jsme již mnohokrát zmínili, chladnější ložnice vytváří lepší spánkové prostředí. Je to vlastně skvělý pocit, když cítíte, jak do vašeho pokoje vstupuje jemný vánek, zatímco jste schouleni pod peřinou.

Pro optimální podmínky spánku jsou nejlepší přírodní hypoalergenní matrace. Chcete-li udělat první krok v prolomení cyklu deprivace spánku, investujte dnes do matrace Natural Ely Matrace.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *